...

Sitter och darrar fortfarande av skräcken i sharm el sheik..
Exprerter säger att den människoätandehajen kan vara vid liv ännu, och dom har badförbud nu på stranden.
Typiiskt, hoppas dom drar upp den innan jag åker dit.. Vill verkligen simma när jag e där annars är det ju ingen riktig semester. :(
Och så har dom BADFÖRBUD runt hela SHARM EL SHEIK området.
Alltså Nabq bay också som jag ska till, inte bara i Naama Bay jag var till förra året.. Och där det också har inträffat.
Fuuu, ser faktiskt inte fram emot det här nu


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

vad ska du hitta på för roligt idag? :D

2010-12-06 @ 13:06:36
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT

nej jag tar inte det som spem :D

visst vi kan lägga till varandra lägg till mig sen säger du när duy har gjort det så lägger jag till dig när du har sagt att du har lagt till mig :)

2010-12-06 @ 16:02:14
URL: http://josefingard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0