hos pappa

Hejsan, hallå, tjena. :)
Sitter hos pappa just nu och har varit i stan lite, med mamma.
Ungefär 45 minuter, för mamma skulle på jobb klockan 12. Men iallafall just nu så försöker jag ta reda på allting när de stänger, för jag vill verkligen va ute i god tid när det gäller julklappshandling, haha. Sprang runt i alla affärer som en dåre i sista minuten förra året. Det var riktigt jobbigt och det är ju faktiskt bara 19 dagar kvar, ojoj, nu börjar det bli bråttom. Ska helst hinna innan onsdag sen har jag fullt upp, med allting.
Men nu tror jag att jag ska gå ner till stan innan lisco stänger och dom affärerna. Dom stänger klockan 2.. Så nu måste jag tänka snabbt att jag vet om jag ska gå eller inte. Hoppas att pappa kommer snart isåfall att han kan komma och hämta mig och skjusa ner mig till stan. NEJ jag vet inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0