mot dinos!

Hallå ni ute i kylan!

Kom ungefär just hem från stan gick dit vid 1 och var framme vid halv 2. Träffade Alina på lisco och köpte lite saker, nödvändiga för den delen som jag annars inte brukar göra. Har i vilket fall som helst handlat julklappar i 2 timmar nu, puuuuh. Handlat för ungefär 70 euro, men nu är jag inte orolig att jag inte behöver stressa med julklapparna för nu är allting klappat och klart, eller hur man ska säga. :) Men nu ska jag byta om sen ska pappa och jag åka till DINOS och äta middag, muuuuumms. Dom har så jäkla god mat, där! Känns som evigheter senast.. Var där för ungefär ett halv år, senast. Hahah, men nu måste jag verkligen byta om, innan pappa åker utan mig. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0