hemma idag igen.. :(

Måndag morgon och jag är hemma idag.
Eller jag säger morgon fast klockan är vid 1, hoho. Vaknade vid 10 och en stund har jag suttit och läst på kemin vi har tills imorgon, har inte boken med mig. Men hoppas jag hittar sidorna på datorn, att man iallafall kan lyssna på läxan. Sen har jag engelska glosor och biologi, det suger lite att vara sjuk. Jag missar så mycket i skolan, sen missar jag säkert ännu en dag i skolan när jag ska till Solna igen och hämta min korsett. Och någon vecka efter att jag har sovit med den hemma så ska jag till sjukhuset och sova på barnavdelningen. Ojoj vad jag kommer missa många skoldagar.. Jag ville bara skriva att jag snart har varit sjuk sen Torsdags, tjoho. Borde gå till sängen och läsa i häftet i kemin, lyckligtvis fick jag iallafall med mig hem häftet utan anteckningarna om diamanter. :)
Eller kanske jag fick med mig hem boken, det skulle vara ett stort + :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0