om erica

Namn: Erica Pettersson
Född: 1995 -07-31
Hemort: Mariehamn
Gör: Går 8:an på högstatidet i Strandnäs
Familj: Mamma, pappa, dan, guy och misse
Intressen: Stil, kläder och fotografering
Erica heter jag och jag driver ericas clotes. 15 fyllda och går på 8:an på högstadiet. På fritiden umgås jag med vänner och familjen annars har också fotograferingen ett stort intresse. Jag har fotograferat sedan jag var mindre sen kanske 8 års åldern och jag har utvecklat mitt intresse och nu använder jag mig av en digital system kamera som heter sony alpha 200. Inom något år kommer jag att ta mitt intresse upp till en ny nivå av en canon eos. För jag stormtrivs verkligen med mitt intresse.
Jag har nästan alltid varit intresse av kläder, men jag följer inte några trender. Jag sätter på mig det som jag tycker är bekvämt, och snyggt. Denna blogg kommer handla om stil, fotografering och min vardag. Hoppas just du hänger med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0