sommar..

Oj, vad underbart med det här vädret.
Inte med det vi har nu, usch fy! Tror att jag tänker gå ut med Misse lite senare, han tyckte lite om att springa i snön igår, annars tror jag att jag bara går ut och fotograferar lite. Men min hals hindrar mig om det inte bara kan gå över, snart proppar i mig massa halstabletter och mediciner, det känns som det tänker gå över nu. :) Det skulle vara ett + om det gjorde det! Iallafall, jag e ensam hemma med min lilla kisse som är så lat han inte orkar stiga upp ur min säng utan bara ligger där och sover. :) Har hållit på med kemin lite och sånt, men nu ska jag spela the sims tror jag. Eller, nej jag vet inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0